Gjatis dodis

Jippie, idag har jag fått godis! Av Cillen också, men det var inte av denna generösa människa jag menade. Jag blev jätte glad när jag kom hemoch såg att jag fått ett kuvär med saker i, skade och ruskade det och klämde. Känndes lite som julafton. Sen kom jag på att det är mitt godis från gratisgodis.se. Det är konstigt va glad man kan bli av ett litet brev. Jag ska nog skicka lite brev till folk jag inte prata med ett tag, en sån där söt lite gest så dom vet att jag tänker på dom.

Igår när jag och Lollo satt up bussen upp till Stockholm så satt jag första timmen eller om det var två, så satt jag brevid en gubbe som stank svett. Det var hemskt, men i Linköping bytte jag plast, bästa jag gjorde den resan. Och det var en så söt tant som jag satt brevid sen. Varför kan inte alla små gummor vara så.
Och sen idag så hjälpte jag en gumma att gå av, jag känner att jag har gjort folk glada och gjort mina goda gärningar för idag iaf.

image168

Vi hade Nationella prov i engelska imorse, så jag köpte en lite tablettask till mig och Cilla eftersom vi skulle sitta ett tag och då kan det vara skönt att ha en liten sockerrush. Tycker det gick bra faktist.

Nu har min släkt varit här, eller det var bara min mammas mormor och hennes ena dotter Lotta, hon som ska gifta sig i sommar. Jag och Lollo fick prova klänningen vi ska ha. Den var verkligen super fin, finns bara ett ord för den "supercalifragilisticexpialidocious" som Marry Poppins skulle sagt.
Det är denna, fast brudtärnorna ska ha den i guld och jag i vinrött. Och nu har mitt huvud börja värka igen, suck. Ska kolla AA nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

det gör du rätt i :) hoppas du mår bra och inte tänker för mkt på saker som sker runt om dig.. det är tufft jag, vet. gick igenom samma sak för ett år sedan, men du är stark jossan!

2008-04-28 @ 23:44:37
URL: http://saraochfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0