Mitt namn är Fröken Spara.

Är så otroligt nöjd med att jag inte är en sådan person om kan inpulsshoppa upp hela CSN-bidraget. Är verkligen som hon tjejen Spara i KP. haha, känns lite töntigt med det är så. Oftas är det ju så att jag har alldeles för udda klädsmak så att det alrig finns typ något jag vill ha, eller så är jag bara naturligt snål mot mig själv. :)
  Roligt att jag satt med balkongdörren öppen, som alltid. Så hör jag barnen på gården snacka om hur mycket dom vägde. Då hör man:
Nr 1 - Jag väger 20 kg.
Nr 2 - Jag med.
Nr 1 - Nej, det gör du ju inte alls! Du väger ju minst 40.
Nr 2 - Nej, jag svär! Jag väger 20.
Nr 1 - Haha! Har din mamma sagt det eller?

Det fick mig att tänka lite. Nr 1 var lite lik mig när jag var liten. Fast jag hakade inte på Cicci så. Utan det var mer att hon inte skulle ha samma saker som jag. Jag skulle vara störst, bäst och vakrast. Sen 20 kg, hur länge sen var inte det sen man väge så lite. Känns så lång lång borta. Haha, skulle väl behöva gå ner 20, men att väga det! Gahh!

Annars idag har jag varit hos Cillas mormor och morfars lägenhet. Jag, Cillen och Fia gick dit på vår nästan 3 timmars håltimme. Käkade bulle, sen bestämmde vi oss för att käka makaroner. Kunde det ha gått på något annat sätt än katastrof? Nej, jag tror inte det iaf. :D Sen skulle jag sila av vattnet till makaronerna, tror ni inte att jag råkar tappa hälften av makaronerna i slasken. -Så typiskt dig! var det första man fick höra av Cilla.. Tänkte lite på Oskar då som har klagat på min klumpighet sen i fredags.
   Och nu sitter jag här, bunkrad vid bärbara och kollar recept på Tastline.com till pastasallad. :D Ska nämligen till Skansen imorgon med klassen och tänkte vara duktig och göra min egna sallad. Och självklart blir det Brännhults Hallon!!

Juste Cicci, kollade in converse.com och gjorde mina egna. Detta blev min design.

Kommentarer
Postat av: Cicci

1. HAHA Jag väger lätt 20 kg nu!:D
2. Ouf, jag instämmer på klumpigheten. Jossan upp i dagen. hähä.
4. conversedojan blev tamejfan ruggigt het!

2007-09-17 @ 20:19:53
Postat av: Cicci

tror bestämt att jag glömde en trea..
3. Brämhults Hallon är så BF06A och så bläig.:D Tacka vet jag jordgubb/apelsin!:)

2007-09-17 @ 20:22:57
Postat av: jossän

1.Haha, jo. kanske bara jag som är lite fattie. :P
2.Jag rammlade imorse, inte skoj. landade på rumpa. :(
3.Det är nästan våran klass "nationaldryck" eller hur mna nu ska säga det. Klassdryck? :S
4. Jag vet! Gaah, jag vill ha den nu. X.x

2007-09-18 @ 07:19:15
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Cicci

1.Hahaha 20 panner-Cicci. skönt att du håller med;)
2.naaw. du är så inte stabil.
3.klassdryck. ehm tycker vi klämmer in barn o fritid där någonstans!;)
4.Hahaha förståår väl de!;)

2007-09-18 @ 22:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0