knäpp i roten

Nu har jag slagit mig ner i våran hall, varför? Jo för våran roter har bestämt sig för att inte fungera. Och ända stället med ett internet uttag är just här i hallen. Min rumpa börjar domna och ryggen mår ju inte speciellt bra heller, men jag bara måste få sitta liiite till. :)

Har varit så duktigt att jag gjorde mina läxor redan i måndags, jag som alltid har gjort dom i sista minuten. Ska sattsa hårt på skolan i år. Sen har jag lånat den andra Harry Potter boken, är halv vägs igenom den. :D
Imorgon ska jag till stan och träffa Erica, min kusin. Kolla fowobutiken, ska kolla stickat och ny hatt SKA jag köpa.
Sen på fredag så ska min bror komma upp hit. :D Då ska vi käka gott hela tiden, kasnke ska baka nått? Sen blir det bowling med Emelie och co.
Lördag är också uppbokat med planer jag inte kan ge ut här, men senare i helgen ska ni få veta. ;) Bror ska på Carl Cox, önskar att man kunde gå med det är 20 år gräns. Vad tjänar det till att vara 18 när det mesta jag vill göra är 2 års väntetid på för mig.

Satt och disskuterade snö idag, och julgrans pynt igår. Det märks att snart är det jul. Kan knappt vänta, har börjat spana in gitarrer jag vill ha. Ska lära mig själv, kommer nog gå fin fint. Har lärt mig spela på pianot själv och gitarr är nog lite lättare, kan sitta i sängen med den och pilla lite, medans ett piano är det inte lika lätt. Har dock fått en keyboard för det, emn har trättnat på den. Det är för små tangenter så jag hoppar.
Annars så har min syster smittat mig med sin förkylning, som jag hade först. Vi delar med oss i våran familj... Sen hade tydligen Cicci efterlyst mig, för att få svar på en Astrid Lindgren fråga. Jag älskar Astrid Lindgren om du inte visst, och kan det mesta om hennes karaktärer genom tiderna sirru. Vi kom överens om att jag är nog den som kan mest om henne i hela Väsby. Men frågan är ju om det är något man skryter med? :P
Sen har Malin och Angelica skaffat kattungar. Hur gulliga som helst, Lasse och White Cleff Jean (eller hur det nu stavas). Lasse är kines och Malin blir lite ledsen när man säger det, för det är hennes katt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0