Nu är det klippt.

Ja, nu är det gjort. Det som jag tänkt göra nu i ungefär 2 år. Jag har skaffat mig en egen blogg. Duktigt? Ja, det tycker iaf jag. Jag brukar lätt kunna fastna vid datorn när jag väl satt mig och då händer det lätt att man sitter och tråkar sig. Så varför inte slå ihjäl lite tid här när jag ändå håller på.

- Så, nu är det 2 dagar kvar till midsommar. Jag ska åka till mitt landställe som ligger på Väddö. : ) En mysig lite ö där jag tillbringat de flesta sommrarna i mitt liv. Och det är lite annorlunda iår. För det första är jag 18 år och är tillåten att dricka alkohol. För det andra ska jag inte fira den med någon från min familj. Ska istället vara med min Kusin och hennes familj, men det känns som om vi är familj beronde på att vår släkt är såpass liten.

Och vad har jag gjort idag då kan man undra. Jo, jag åkte och lämnade min lilla syster på tåget till min pappa som bor i Jönköping (ligger nedåt för dom som har lite problem med geografin) precis vid Vättern. Sen gick jag och min mamma och kollade runt i staden. Det slutade med en hatt. Ja, jag kan ju redan nu säga att jag är en hattfanatiker. Har en liten samling här hemma nu. Den är vinröd och sitter som en hatt ska göra. (Som en smäck?) Kanske kommer upp en bild lite senare på den.
  Annars ikväll så ska jag och några kompisar gå och spela kubb och senare när kvällen tar slut ska jag gå hem och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

yeah jg as bra ju.. du o dina hattar ;D

2007-06-20 @ 23:12:16
Postat av: Sara

din lilla hatt-älskare :D men du passar verkligen i dem! :) <3

2007-06-21 @ 00:29:00
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jogy

hehe, hattar är livet. :) Suttit hela vägen hem och funderat på vad man ska skriva i blogg. Jag är helt enkelt fast.

2007-06-24 @ 22:49:51
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0