Träningsverk.

Träningsvärk i mina ben, det är underbart. :D Igår gick det verkligen fort och det känns idag, helt underbart att få ut något av promenaden.
Igår var det fet-tisdagen och då åt självklar jag och Björn en semla, men nu är det så att jag tror jag är lite känslig mot riktigt tunga och feta mejeriprodukter då min magkramp kom lite efter semlan var uppäten.
Till middag gjorde vi sataykyckling som var supergod, det är något som jag verkligen uppskattar med Björn att vi alltid hjälper varandra i köket och i det mesta. Vi komplicerar varandra otroligt bra.
Så idag, just nu kollar jag på Glamourama och jag vet inte vad jag ska tycka. Jag tycker att de verkar som ett par riktigt roliga tjejkompisar. Eller något.
Senare ska jag iaf (efter min promenad såklart!) kolla på Prinsessan och grodan. Jag tycker det är skönt att Disney kör på helt tecknat och inte alltid kör på datoranimerat.

Kommentarer
Postat av: roxy fantabulous

Den var ganska så kul faktiskt :P

2010-03-03 @ 17:21:06
URL: http://roxaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0