Städag - IDAG!

Jag är ganska nyvaken, gick upp för mindre än 20 minuter sen och sömnen vill inte riktigt gå bort från mina ögon. Jag kan börja med vad som hände igår.

Det började emd att jag skulle laga värsta middagen men det slutade med en panpizza vilket jag inte vart så väldigt förtjust i. Sen mötte jag Flink och vi gick ner till station och han köpte emd sig lite mat för vi var på väg till Joel. Där spelade vi massa sällskapspel med han, Petra, Thomas och Jocke. Ett var "med andra ord" och det var riktigt roligt. Man får ett ord t.ex. Vin så ska du förklara ordet utan att just säga vin.
Jag drack lite cider och hade det väldigt mysigt. Senare vid 12 tiden så gjorde vi varsin toast och sen ett tag senare var det dags att åka hem.


Det var väl allt som hände igår. Har inte fått något svar från vikariepoolen så jag antar att jag inte var rätt för jobbet. Det är sjukt frustrerande att inte ha ett jobb och att itne ha pengar. Speciellt nu när folk snodde mina sista pengar.

Nu ska jag bara skriva färdigt detta och sen sätter jag igång med städningen som inte blev av igår. Så vi för höras senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0