tji fick du.

Nej, nu är jag trött på alla människor som är helt besatta av att finna sin kärlek. Håller jag också på att rammla dit? Icke, det får komma om det nu skulle bli så. Jag blir lite tokig på släkt som frågar det första om man träffat någon kille, men nej! Jag har inte träffat någon kille, iaf ingen jag vill bli tillsammans med och om jag gjort det så är det ingen som är pojkväns material och viseversa. Nej, kärleken ligger verkligen framför fötterna på mig, för här finns det någon det inte kan bli sämre för.

Nej, har börjat ta igen mitt Andra Avenyn tittande. Nu har jag "bara" nio avsnitt kvar.

Och imorgon börjar skolan, känns som om jag bara har varit borta en helg. Får se hur det blir, ska bli skoj att träffa mitt Muminkex iaf. Blev så inspirerad av eran resa så om ingen av mina kompis vill hänka på och boka en resa så ska jag dra utomland själv.

NÅGONSTANS HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jag är lätt på utomlands :)

2008-01-09 @ 10:45:23
URL: http://foorspel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0