Överaskning

Imorgon börjar min APU och vet du vad? Jag vet inte ens vart det ligger, tänk om jag inte hittar dit. Iofs så har jag pratat med dom och om det skulle vara så att jag tappar bort mig så lovade dom att ringa någon som kanske kan hjälpa mig.

Detta kommer bli ytters spännande, jag vet inte vart stället ligger, jag vet inte hur det ser ut, jag vet inte hur min handledare ser ut, (och för tillfället kommer jag inte ens ihåg vad hon heter, eller om det ens är en hon) plus att jag inte vet i vilka åldrar barnen är i. Detta kallar jag planering in i minsta detalj.. NOT!

Men vet ni vad, jag känner att detta inte gör mig så mycket för det gör att hela min dag kommer vara fylld av överraskningar. Hela dagen, förstår ni att detta bara kan bli ett äventyr! Det ända jag vet är att jag ska vara på en två språkig skola, Vittra i Rösjötorp och vilka tider jag har. Det känns ganska skönt iaf. 9 - 16-30 är faktist riktigt nöjd med det. :D
Så önska mig lycka till, nu hoppar jag i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0