Fräjdag... Eller va?

Imorse var jag helt lost, jag vaknade och trodde jag låg i någon annas säng i någon annas rum. Jag fick panik och vågade inte vända mig om eftersom jag inbillade mig att det låg någon där bakom. Sen upptänkte jag att jag visst var i mitt rum, bara det att jag hade städat det dagen innan och lagt mina IKEAkuddar, ni vet sånna där med armar, en stjärna och ett hjärta.
image93

Fast o-andra sidan så hade det kanske inte varit så faligt om det låg någon brevid, skulle faktist vara ganska mysigt. Fast det beror ju också väldigt mycket på vem det är, skulle inte vilja vända mig om så ligger Daxflame. Då hade jag blivit rädd och börjat gråta.

Ikväll ska jag till Niklas och fira honom, han fyller 19 idag. Hurray! Ska bli skojigt, har inte träffat "gänget" på ett tag. Hoppas folk super till ikväll, skulle vara roligt att se. :D

Om jag hade varit lite mer organiserad hade jag köpt hem någon sånhär åt honom:
Kanske blir någon sån åt Cicci (om hon är snäll).

Kommentarer
Postat av: cicicicicic

MWAHA! jaa göreba!:D

2008-01-29 @ 14:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0