Velpelle

Jag kollade nyss i min garderob, nu vet jag vad som fattas. Jag måste handla underkläder, måste. Varje gång jag ska göra det tänker jag ofta, ja med det är inte så svårt att hitta. Jo, det är det för mig. Jag börjar titta på andra grejer och kommer hem med antingen 2 t-shirtar, 1 par jeans eller något annat roligt. Nej, ordning får det bli.

Och igår så hade min mamma handlat något till mig till min fördelsedag, jag blev inte speciellt nyfiken. Men nu! Nu är en helt annan sak, jag började klura och nu spritter det i min lilla kropp om att leta upp den, ta en liten tjyvkick och sen låsas som ingenting. Men som tur är vet jag själv att jag aldrig skulle göra det. Jag hatar att förstöra överraskningar, det är så grymt tråkigt. Som på julen när man måste pröva saker som kläder innan. Inte alls lika roligt som när man helt oförberädd öppnar ett paket med långkalsonger i storlek L. (Inte för detta har hänt mig, men det skulle kunna inträffa.)

Annars ikväll ska jag till min mormor syster/min mammas moster. Människan (som annars heter Veka, förkortning för Viveka) fyllde 60 år i tisdags, så ikväll blir det kalas. Ska prata med Lotta och resten av brudtärne gänget vilken av klänningarna det blir. Alla hade tydligen varit ganska överens om att den här klänningen ville de ha...

...Men så la jag mina röst, och den låg på nästa sista plats tror jag det var. Så vi ska kolla i en katalog nu och se om det inte fanns någon som vi skulle kunna enas om.

Kommentarer
Postat av: Sara

yeah, den jag röstade på :D

2008-02-08 @ 22:41:56
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

S: haha, det blir troligen inte den, JÄS! blir nog den där marilyn monroe klänningen, eller så kanske bara jag ska ha den, kommer inte riktigt ihg, lite dimmigt där.

2008-02-09 @ 16:15:57
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0