Bättre nu än senare.

Kom på att jag kanske inte skulle få tid (eller jo, det kommer jag nog men jag kommer inte vilja skriva då) att blogga, då min bror kommer upp. Jag är helt överlycklig, tänka sig så roligt man kan ha det. För bara några år sen var det så kritiskt att vi inte kunde vara i samma rum utan att döda varnadra, och om Lollo var med så blev det ännu värre (hur det nu kan bli det, så försår nog alla som antingen sett oss eller själv har syskon).
Men nu har vi alla tre mognat ett stycke (inte för mycket dock, bara lagom) och fastän vi inte dricker kaffe så kan vi nu umgås i ett rum och uppträda oss civilicerat.

Om jag inte har sagt det eller om du inte har läst bloggen innan (vilket jag tvivlar på efter som jag bara verkar ha stammisar här) så kan jag gladeligen berätta för dig igen.
Vi ska gå på en utställning på Tekniskamuseet om Tv-spel! Kan det passa några bättre? Jag tror inte det va.Jag har längtat att få gå dit, så häftigt.

Annars så igår åkte jag hem till Matte för vi hade bestämt att vi skulle leka och när jag är där får jag ett vaniljhjärta och ett kort med Elmo på. Förstå ELMO! Jag var överlycklig och även fast jag ahde världens magvärk (nej den har inte gått bort) så kännde jag att den inte fick gå till spillo, så den slank ned. Sen senderades ganska mkt av vår tid till att titta på tuben på en massa roliga klipp.

Nej, nu ska jag höra med bror om man kommer in till stan 10 eler 11, jag ställde tillochmed klockan för att jag skulle hinna fixa mig. Arn't I cute. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0