operation?

Igår har jag knappast den roligaste dagen/kvällen. Hade super ont i bihålerna så senare på kvällen hade jag tid på närakuten på "Lövet". Satt där en timme innan jag fick komma in, sen så knackade dr. lite på mina bihåler och skickade en remis till St Eriks Ögonsjukhus för det bränner på mitt öga typ. :S Sen fick vi åka hem, känndes lite onödigt, men men. Träffade Jill, Roxys mamma där, hon var superhes.

Så idag gick jag upp klockan 6, gaah! Har inte varit uppe så där tidigt sen jag jobbade hos Ubbe på påsklovet. Man kom in där iaf så har fått kortisåndroppar och saltlösning. OCH EN PIRATLAPP! Haha, jag funtar på att gå utklädd imorgon när jag ska till skolan, då ser det inte lika synd ut om mig. :D Önskar att jag hade min piratkostym nu som jag ska beställa. Sen så fick jag droppar som utvidgar puppillerna, men bara på det dåliga ögat. Ska lägga in en bild sen så får ni se hur lustigt det ser ut...kanske. Ser lite granna ut som den där tjejen i Idol som inte tycker om någonting, förutom sjunga.
Kanske ska få operera mina bilhåler för att jag har bihålsinflammation hela tiden. Hoppas, så kanske man slipper ha eländet.

Sen har jag och Malin bestämt att när vi är friska ska vi börja simma. Ska bli skönt. Visst du att jag får dricka 7.3 öl efter 1 och ½ timmes simmning.

4 Oktober är det kanelbullens dag. Det kommer fira rejält för min del. :D

Kommentarer
Postat av: Cicci

Grattis på alla kanelbullensdag! jag åt en btw;D höhöh

2007-10-04 @ 14:16:42
Postat av: jossän

Jag med. XD

2007-10-04 @ 14:55:00
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Sara

-finns det inget annat du tycker om att göra?
-nej, bara det här.

2007-10-04 @ 21:33:04
URL: http://saraochfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0