Tjejmiddag

Så är det äntligen fredag. Och vad den är efterlängtad, iaf från min sida. Sitter och letar efter drinkar som jag tänkte fixa ikväll, alla är inte med alcohol eftersom vissa av mina vänner inte dricker det. Dom måste ju få lite gottis också. Letade efter en supergod drink som jag drack när jag var på krogen och bara drack alcoholfritt. Men den finns inte någonstans. Så jag får hitta något annat. XD Och det är ganska lätt.

Ska på tjejmiddag ikväll med min klass och fem andra tjejer utanför. Ska leka lite lekar, har också letat efter det men utan framgång. Ska leta reda efter lite kläder till ikväll snart, sen ska jag åka ner till centrum och hjälpa Emelie och handla. Blir nog mycket drinkgrejer för min del.
image66
  
  
  
  

Minor Madras
8cl Tranbärsjucie
6cl Apelsinjucie             > > >

2cl Citronjucie
citronskiva


Annars så har jag gjort bort mig totoalt inför min granne, jag rammlade på honom i trappen och råkade dra ner hans brallor i fallet. Jag önskar att jag kunde flytta härifrån nu! Nej, men han skrattade lite han med, så det var nog ingen fara. Jag skrattade Cilla skratt (panikskratt för dig som inte visste det). Och om du undrar hur det gick för mig (som du självklart gjorde) så är jag lite mördbultat lite här och var, men annars inga synliga skador.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0