Plättar och luciaträning

Tisdag idag för dom som inte visst det. Jag har varit i skolan idag igen. :D Har stekt 11 liter plättsmet för att våra rektor hade hört talas om våra fantastiska blåbärsplättar, så han tyckte att det skulle vara roligt om vi gjorde några stycken åt vårat öppet hus som kommer vara för alla 9:or som ska börja på Vilunda. Några, då tänkte jag mig verkligen inte 11 liter. Men, efter 2 timmar och 20 minuter så var vi färdiga. Och kan ju informera er som läser detta att det var inte någon som efter denna lektion som inte var blå om munnen, för att inte tala om händerna. Fredrik hade lykats proppa i sig säkert 20-30 stycken, den gluppska pojken. Får han ingen mat hemma? Troligen inte så som han åt.
Annars idag har jag ägnat mig med att klaga på Davids "skägg" som liknade pubishår som han limat på hakan. Nej, men skämt åt sido. Jag har ju väldigt konstiga smeknamn på viss människor i min klass. Och David nya är Fröken Pubisskägg, något som jag och många andra tycker är väldigt roande.
Annars började dagen med att Nuzze berättade att man kunde köpa rollator på Lidel, vi har en lite obsession av detta ämne. Kom på att nästa år till vårat projektarbete ska vi jobba med att utveckla snyggare och helt enkelt stylade rollatorer och permobiler. Vilket kan behövas för jag tycker att ungdomar måste väl tycka att dom som finns är otroligt fula.

Har också varit på mitt första luciatränande i Märsta, mitt tåg var 6 minuter försenat, sen på det var det signalfel i Rosen. Fast det var roligt väl när jag kom dit med Sara (som annars inte sjöng, för hon var sjuk) och Jennifer. Väldigt trevlig måste jag säga och hon såg inte alls ut som jag hade tänkt mig henne, fast det gör ju oftast folk inte.

Åh vad jag tycker att det här motivet är int, fast skulle aldrig våga göra den. Men erkänn att den är fin.
Tycker annars att Fredrik borde fixa en där det står: "ÖMTÅLIGT GODS" För den människan lykas alltid vara skada, har nog inte varit något som är helt på honom på länge.


Nej alla barn, nu är klockan mycket och jag ska till skolan imorgon så jag får avsluta här och skriva lite mer imorgon helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Miccan

Har du gjort din tatuering nu? :)

2007-11-07 @ 11:10:20
URL: http://micaelamarie.blogg.se
Postat av: jossän

Nej, jag ska hitta en bra tatuerare först. Jag är kinkig. :) Blir nog efter jul i februari någongång, om jag hittar en bra tatuerare.

2007-11-07 @ 14:39:55
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: David

Va in i ... Jossan jag trodde mitt smeknamn var hemligstämplat för obehöriga, men nej då du lägger ut det på INTERNET! ABO - säger jag bara

2007-11-07 @ 20:06:58
URL: http://davidschaffer.bloggagratis.se
Postat av: jossän

haha, så klart jag lägger ut det på internet. Det finns inget i skolan om inte kan läggas ut på bloggen. än iaf. XD

2007-11-07 @ 20:13:01
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0