Favorisering är bara irriterande.

Appropå rubriken så fattar vissa vad jag menar. Inte menat att alla ska förstå.

Idag var en jobbigt morgon, fick gå upp halv 7. Jag är nog för bortskämd med att börja halv 9 och bo nära skolan. Vi var på Vin och spritmuseet (nej man får inte sprit där, men dom har vinprovning) och hade rollspel. Det var roligt, fick slippa lite vanlig skola och nästa vecka tror jag vi ska på teater också.

Har jobbat idag, bästa jobb dagen hittills, hann hem innan jobbet. Hann kolla på guld kompassens hemsida. Jag har en sån där nojja att om det kommer en film som redan finns på bok vill/måste jag läsa den. Vilket är ganska najs, men den här gången behöver jag inte göra det för jag har redan läst den. Och den är verkligen att rekomendera, om du gillar fantasy. Det är den enda genren som jag läser innom böcker, gillar inget annat. Så jag ska se den med Sara och Fredrik.
Sen fick jag packa sjalar, satt hela tiden och var väldigt nöjd med det, sen skjus nästa hela vägen hem så jag slapp åka komunalt. Fick åka med Dianas pojkvänn och Tess var med, min konfakompis. Nej, jag har inte tagit konfermationen jag blev kickad från min grupp. Orkar inte förklara varför men det var prästens fel iaf.


CAN'T WAIT

Kommentarer
Postat av: Sara

jag förstår favoriseringen. :@

2007-11-29 @ 21:32:07
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

det var väl det jag trodde. :)

2007-11-30 @ 14:46:04
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0