Nästa hållplats: LUCIA!

MITT INTERNET ÄR CP SÅ DET KOMMER TVÅ DAGAR SENT!

Idag har varit en bättre en dagen innan. Idag pratade jag med Joakims mamma och hon berättade att han är mycket stabilare så dom ska ta ur honom ur koman imorgon kväll eller på fedag så han kommer bli helt bra. Jag grät, så glad blev jag. Känndes helt underbart.

Sen är jag väldigt glad att jag har mina vänner i skolan och speciellt Cill som alltid får mig på bättre humör. Något som jag verkligen uppskattar. Denna underbara lilla själ som kan få den mest sura citronen smaka lika sött som en karamell. En riktig liten ängel är vad du är. :D Finns ingen som kan säga att hon inte har ett hjärta av guld.

Idag har vi haft en lekdag i skolan, med charader och hela havet stormar. Det var väldigt roligt och mycket uppskattat.

Och imorgon ska jag och kören i skolan vara där 7 så det blir uppstigning 6.00

Kommentarer
Postat av: Cicci

ÅH MEN VET DU? jag håller precis med i det du skriver om Cillerill. så tycker jag mä!:)

2007-12-14 @ 12:46:32
Postat av: jossän

tänka sig. Det hade jag aldrig trott. ;) :P

2007-12-14 @ 17:30:44
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0