117 dagar kvar. XD

Nu har skolan börjat, vilken skön klass man har. Helt underbara människor. Så mkt roligt vi komer ha det i år, det ska vi nog allt se till. Fick en massa kramar och grejer igår iaf. :) blev mkt glad för det. Kom lite halv pakad igår men det gick helt okey. Ska byta inriktning till Friskvård istället, jag och Linda. Det vi går suuuger! haha, vi hade så otroligt trist.
Annars är det 117 dagar kvar till Julafton, har redan börjat på min önskelista. Mor konstaterade ännu en gång att mitt Julfanatikeri är sjukligt, men vad gör det när jag blir på så underbart humör av det. Kan sitta en hel dag och bara tänka på Julafton och vad man får göra, fixa julklappar och... ja ni vet ju resten. Annars får jag ta mig tid att berätta allt för dig.
Nej, nu ska jag gå till skolan och träffa min lilla Cill och Fredrik, måste bestämma oss för en dag och ha som picnic-dag. En tradition som jag och Cilla fixade förra året. :D Hoppas fler hänkar på iår.
image13

Kommentarer
Postat av: Cill

hehe aa de måste vi verkligen, vi tar en dag med lång lunch och en mysig korridor;)

2007-09-02 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0