Översikt.

Så jag har hunnit fylla år sen sist. 21 år, inget speciellt här hemma.
I torsdags: Jag, pappa, Björn och Lollo åkte till Texas Longhorn och åt middag. Jag tog en supergod frozen strawberry margarita och ribs. Gosh, jag mådde inte dåligt.
Fredag: Fyllde jag 21. Taggade hela dagen inför min födelsedagskryssning. Och om den blev bra, bara bra folk som följde med, det ända som jag saknade lite var väl tårta. Petra och Joel gav de nästbästa presenterna. Vart hur glad som helst, fick massa smycken och lite bra-att-ha-saker. Men bästa fick jag av Björn, fick första grejerna på morgonen, ett gitarrställ och ett nytt plektrum och senare nnär han kom hem på dagen så fick jag en ny gitarr som är världens finaste med input så nu kan jag spela in när jag spelar, underbart!
Lördag eftermiddag och kväll: Klev av båten inte alls speciellt bakis men så fort vi kom hem var jag död. Joel kom hit och sen åkte jag hem till Joel (utan honom) för att umgås med Petra och Thomas, massa chips åts. Sen mötte jag upp folket som festade på Fabben och gick och sov.


Söndag: Jag och Björn degade heeela dagen. Känndes som jag var bakis idag fast ingen alkohol hade nuddat mina läppar på mer än 24 timmar.
Och nu i veckan har jag inte gjort något alls. Idag ska jag hem och leka med syster tror jag det blir.

Kommentarer
Postat av: roxy fantabulous

taaack :D



Kul att du har börjat blogga igen!

2010-03-03 @ 17:20:15
URL: http://roxaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0