alla ♥-dag

Går vart det rikgt fint städat hemma hos mig, gjorde en riktigt ordentlig städdag av dagen. Dammsög, moppade, dammtorkade, tvättade alla speglar och gjorde iordning mitt rum. Lagade en kycklingryta åt mig och min lillasyster och sen var det dags att börja leta kläder för kvällen då det var planerat fest.

Senare på kvällen börjar min mage dumma sig. Jag får väldigt ont och tillslut kramper i min mage så jag får inse faktum att gå på efst inte är att tänka på. Vilket jag vart helt inställd på hela dagen, det som fick mig att städa och må bra hela dagen. Så jag gick till Ica nära och köpte läsk och godis som jag åt 1 bit av och sen kom kramperna igen.



Men idag så mår jag mycket bättre och magen känns inte av, så snart ska jag börja fixa en god sallad med kyckling och pasta. Vågar inte trotsa ödet och käka något allt för kryddstarkt.


Och idag evt nog de flesta vad det är för dag idag. Och det känns lite tomt idag utan Björn, som kommer hem ännu senare ikväll så jag vet knappt när han kommer hem för alla tåg är inställda från Åre. Så de sak åka någon buss till Östersund och sen ta tåget. Jag får vänta tålmodigt på min älskling.


Vad som händer idag har jag verkligen ingen aning om, vill se "My neighbor Totoro" idag eftersom den krånglade igår. Jag får se vad dagen har att komma med. Kanske tar en promenad, men det är kasnke lite mycket att hoppas på? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0