Väddö

I helgen så har jag vart på mitt land, så vissa har därför inte kunnat nå mig. Täckningen är inte full på alla ställen där. Har haft ont i halsen och feber i fredags, men nu håller halsen på att fixa sig. Det är jävligt skönt.
Och nu är jag inte albinolängre, efter vintern så blir man helt klart vit och nu har jag tillochmed bränt mig. Haha, känns bra. Det är sjukt varmt ute och jag älskar det. :D

Annars i veckan, jag var på min första och sista skiva i år. Malins på K15, åkte dit med Jocke och Micke, men Micke vi kan säga att han fick förhinder som gjorde så han inte kunde följa med in.
Sen i fredags så sjöng jag och Sara med studenterna för att dom skulle lära sig studentsången. Jag känner mig inte ett dugg avundsjuk faktist. Jag tycker det ska bli skönt med ett år till av skolan, ett extra sommarlov, slippa tänka på jobb nu. Skönt helt enkelt.


Så här vill jag att vår klasströja ska se ut. Iaf med den texten. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0