Psalmtoppen? NÄSTA!

Jag tror min mage har fått en kramp attack. Jag kollade på lite grejer på svt.se och såg hon Ek, juste Elin Ek. Ja, det är hon som var Grynet. Min barndoms idol, hon var ju så cool. Och vad har hon nu gått vidare till, jo Psalmtoppen. Om du är lite nyfiken så vet du nu vart du kan gå och se detta.

Idag så sjöng jag och Sara för studenterna för att dom skulle lära sig studentsången och nationalsången. Dom sög måste jag säga. Om man jämför med förre året, det var så mycket mer drag och dom var bättre överhuvudtaget. Vad är det med årets studenter, tagga!

Sen hadlade jag min systers födelsedags present, som var väldigt mkt försenad. Kanske 3 veckor? Hon fick presentkort på H&M, sen så har jag gått och funderat på vad jag ska ha för matsäck med mig imorgon. Det får bli jordgubbar, skagenmacka, Brännhults Hallon (min och Cills favorit) och kanske något annat, men tror det räcker. Men visst låter det ganska sommrigt? Jag tycker det iaf och sen får ni tycka vad ni vill.

Vi ska till Polismuseet imorgon, kommer känns lite lustigt att ha med sig matsäck, känns lite 90tal över det hela. När man gick i ettan eller ja, lågstadiet över huvudtaget. När vi tältade på tomten, spelade Snowboard kids, gömde oss hos dig Cicci och lekte med barbie i smyg, lekte små sjärnorna i lekparken. Ja, det får en att vilja gå tillbacks lite, men jag får nöja mig med det jag har, det är bästa så.

Annars så spenderade jag hela min lediga helg med Sara, den var helt okey. Visst önskar man att vissa saker hände och andra inte, men om vi ser på de thela så hade jag det mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Cicc

Det var fina tider de!

2008-05-05 @ 23:07:55
Postat av: Sara

vissa saker kunde VERKLIGEN ha blivit so much better. men men, vem bryr sig om 10 år?

2008-05-06 @ 16:28:50
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

C: jajemensan. :D

S: inte jag iaf. :P

2008-05-07 @ 18:28:36
URL: http://jogy.blogg.se/
Postat av: Veronica

WTF? Vi suger inte! Det är bara NV som suger...

2008-05-13 @ 00:07:27
Postat av: jossän

Haha, nej. Men jag tror allt att det var så att dom inte ens var där. :D

2008-05-13 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0