helg igen.

Igår spelade jag, Jocke, Jens och Whalter kubb. Och det konstiga var att jag var makalöst bra, det var som om jag tjyvtränat eller något. Jag var lätt den bästa spelaren på hela kvällen (enligt mig iaf.). Mycket roligt var det, sen lite senare kom Emelie och Andreas förbi. Det blev kallt ganska fort så vi drog till bilarna och körde runt lite. Och kvällen slutade hos mig där vi kollade på tv. En skön kväll blev det helt enkelt.
Sen började jag och Lollo kolla på Tjorven, Skrållan, Ruskprick och Knorrhane. Och körde alla repliker och var allmänt trött och skrattade åt allt. Sen somnade vi.

Idag har jag ingen aning vad som händer, ska träffa Emelie. Och sen får vi se vart kvällen bär vidare. Kanske ska träffa Björn senare. Men vi får se helt enkelt.
Jag bara älskar den här bilden. XD Valborg för 3 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0