knappast någon modeblogg heller.

Jag dör av skratt varje gång någon jag känner/"känner" försöker sig på att modeblogga. Jag kan verkligen inte förstå vad det är för kul att läsa om man har köpt ett överprisat plagg på NK när samma finns på H&M för 50:- Nej, tackar vet jag folk som skriver om sina helt "vanliga" svenssonliv. Sånt gillar vi skarpt, varför ska man hålla på att göra sig till. Nej här bjuder vi på hemska foton och pinsamma händelser så det står härliga till.

Inte kan man snygg jämt?

Har förövrigt tänk på att skaffa en bra mic och sen fixa en webcam och visa er hur bra jag börjar bli på gitarren. Är själv nöjd med hur bra jag faktist har blivit på bara 3 månader. Fantastiskt helt enkelt, ja, du kan ju bara tänka dig.

Kännde mig annars väldigt arg igår, så jag gick av mig ilskan, bra va? Nej, nu ska du inte tro att jag har blivit duktig och böjat motionera. (Vad skulle folk då börja säga?) Nej, jag blev bara så himla arg på allt och alla och kände att jag inte orkade ta ut det på någon speciell så jag gick ut helt enkelt.
  Försökte hitta ett stall som ligger här i närheten, men när jag inte hittade det blev jag bara ännu argare. Blev en riktig powerwalk, men se på hemvägen så såg jag vart man kunde gå upp till stallet och tänkte att nu kanske man får se lite hästar iaf. Men inte då, bara bajs och gammla tanter och gubbar (sånt som Sara gillar). Kollade sen på klockan när jag kom hem och kände mig lugnare och duktig då jag faktist varit ute och rört mig i en hel timme.
 
Vuxenpoäng till mig, förlorade dom nog ganska snabbt igen då jag satte mig och kollade på barnfilmer igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

dom är så söta ju (A)

2008-03-12 @ 16:00:02
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

nej, dom är lite läskiga, eller inte alla. Vissa av dom.

2008-03-12 @ 18:14:37
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0