Härliga vår, eller nått.

Äntligen så börjar det kännas som vår. Hur varmt som helst ute, senast jag kollade på termometern så var det 16 grader ute. Och vi har en massa krokusar och snödroppar ute. Kan inte sommaren skynda sig att komma nu, jag vill bara att det ska bli riktigt varmt ute så man kan gå i vårjackor nu.

Och det blir ju inte mindre att längta till sommarlovet nu när jag kollar på Saltkråkan. Jag verkligen älskar den här serien. Den är så genialisk och den ger en riktig härlig känsla i magen. Jag tänkte faktist att jag skulle besöka den ön i sommar, får se om det blir något av den iden. Men man kan ju hoppas.

image134


Annars ikväll så var det tänkt att jag skulle hem till Matte och kolla på Star Wars, myspys. Får se vad som händer resten av helgen, jag, Sara och Fia hade tänkt kolla på melodifestivalen ihop och kanske käka något innan sen kanske vi drar ut på krogen. Men frågan är om man orkar.

"Är det gröt eller är det mat?" - Tjorven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0