Det står mig upp hit!

Jag är så trött nu så jag var när på att gråta när mamma blev lite bitter på mig. Jag måste börja lägga mig tidigare på kvällarna. Men det är svårt när man har en super bra och spännande bok att läsa till långt in på natten. Jag hade sån lust imorse att skippa skolan och läsa ut den sista Harry Potter boken jag fick av mamma i födelsedags present. Men som tur så gick jag iaf.

Igår på Matlagningen så hade vi pajtävling, vi blev uppdelade i grupper. Men jag protesterade och det slutade med att vi fick välja grupper själva. Sen så gjorde vår grupp taco paj, och grymma som vi är (jag, Fia, Sara, Cill och Eliza) så var vi färdiga först med allt och var dom ända som hann bjuda på vår paj, dom andra åt vi idag. Och vilka vann? Jo, det gjorde såklart vi!

Jo, juste, jag och Cill skulle handla våra ingredienser, tillsammans med några från dom andra grupperna och vår lärare Marie. Och helst plötsligt så ska vi gå (jag och cill bara) ner till skåpen. Då säger jag till Marie: "Marie! Vi ses vid strutsen." Men det låter nog mer som en order och hon kollar väldigt konstigt på mig.

Annars så är det mkt i skolan nu, känns jobbigt. Sen har jag lust att mörda våra rektorer för att vi inte får välja 3 50 poängs kursen, utan måste ta en 100 p och en 50 p. Jag som redan bestämt vilka kurser jag skulle ta, så nu är det ju så att det 100p kurserna som finns vill jag inte gå. SÅ tack Vilunda. NI HAR FÖRSTÖRT MIN FRAMTID! Jag ska skicka min blodhunar på er och dom kommer äta upp er. (Intränt skämt.)
Och sen igår så hade någon tänkt att det skulle var kul att hälla aceton på morrötterna, så då blev vi ledsena i ögat och Sara och Cill fick magont. Dumma skola.

Kommentarer
Postat av: Cill

skolan är elak...:(

2008-03-06 @ 08:54:38
Postat av: jossän

ja, verkligen.

2008-03-06 @ 09:28:36
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Sara

dumma skola! men våran paj blev iaf bäst!

2008-03-07 @ 00:33:14
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: cicci

jag håller med, om det där med 50p kurser.. blä

2008-03-08 @ 00:00:06
Postat av: jossän

dom är helt slut i huvet.

2008-03-08 @ 14:53:27
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0