Utgång

Hade nu lekt med Jocke och Matte i två dagar, så börjar jag må jätte illa, inte roligt. Spydde hela natten, trodde jag hade fått kräcksjukan, men sirru, två dagar efter nu så är jag helt frisk, mådde bara dåligt den natten sen hade jag feber och nu frisk. Härliga tackter, så nu ikväll blir det krogen med Sara och Fia. :D Kommer bli så skönt att träffa dom igen och bara dansa gärnet.

Sen imorgon ska min moster och hennes familj och min mormor och hennes man komma och äta middag, det blir mysigt. Ja, sen är det bara att tagga inför skolan och det vanliga igen. Som jag redan har sagt så tycker jag att det ska bli väldigt skönt. Sen att man slipper riktigt skolarbete är inte heller så fel, ska bli skönt helt enkelt.

Annars så har jag, mamma och Lollo städat hela lägenheten idag, känns bra. Ska fixa något att äta och sen ringa till dom små partyprinsessorna och höra läget.

Kommentarer
Postat av: Sara

det var askul :D

2008-01-05 @ 18:18:48
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

bortsett från mitt illamånde. :D

2008-01-06 @ 15:09:05
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0