Kaos..

på Vittra. Vi var två stycken som tog hand om 20 barn idag, detta gick bra tills vi skulle gå till lunchen. Alla barn verkade ha proppat i sig sockerbitar och druckit energi dryck, dom var hyper och sprang runt och skrek och jag vet inte vad. Senare, ungefär en halvtimme innan jag skulle hem började det tömmas med barn och alla blev lugna.

Sen träffade jag Filip som hade sällskap med mig hem, sen handlade jag matsäck och nu sitter jag allmänt nöjd och väldigt, väldigt trött. Har nämligen sovit 6 timmar sen i söndags. Kul... *NOT*

Jag sitter nu iaf här hemma safe and sound och beundrar mina två pärlplattor och mitt armband som jag gick idag, kunde inte ta med mig min bunt med teckningar (ca 35-40 st) som jag också fått. Ganska kul hur ivriga dom blir när man säger att dom gör fint, då tittar dom upp på en med tindrande ögon och säger genst: Ja, hon tyckte min var fin! Den får du av mig.

Har börjat sakna Sara, Cillen, Fia... ja, dom flesta i klassen nu. Har inte träffat dom sen praktiken började. Hur länge är det sen nu? Jag har tappat räckningen totalt och har inte ens börjat med APU-uppgifterna. *suck*

Måste dessutom berömma er att ni komenterade, sånt gillar jag skarpt.


Och herre guu, jag glömde ju bort att berätta att jag ska på museeum imorgon med barnen. Ska på Naturhistoriska och titta hur kroppen fungerar. Jag skulle kunna gissa på att vi igentligen bara skulle kunna gå igenom slutet (rumpan för dom som inte fattar). För vad är barn om inte i kiss- och bajsåldern. Det skulle uppskattas till max. Och ha en pruttmaskin med olika pruttljud från olika djur, typ som "Gissa prutten" som finns med på "Myror i brallan"-CD som vi fick när Lollo var liten.  Den är grymt rolig.  XD

Ja, varför inte. Kanske borde skicka ett brev med denna ide' dit, so don't you try to steal it!

Kommentarer
Postat av: Sara

saknar dig me :D

2008-01-30 @ 15:49:41
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

Naaw. :) Kunde nästan gissa det, men bara nästan. ^^

2008-01-31 @ 17:36:57
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Sara

hihi, men du gissade ju jätte rätt iaf (;

2008-01-31 @ 18:33:52
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

Och äntligen idag ska vi få ses igen. :D

2008-02-04 @ 09:13:03
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0