feber yrar

Idag är jag hemma, har feber. Inte det minsta roligt, har varit förbi skolan och träffade Tess som GAV mig några klädesplagg, så det blir nog att jag har på mig det om jag ska på kalas ihelgen. Både Andreas och Niklas fyller år, kan bli riktigt roligt.

Men åter till mitt besök, jag skulle lämna 2 kursböcker och Harry Potter 2 på engelska och Spiderwick v.1 på vanliga biblioteket. Slutade med att jag hälsade på skolsyster också. Sen så lämnade jag min andra bok på vanliga bibblan, men lånade 4 nya, så när jag gick hem hade jag lika tung väska iaf. Haha, och nu när jag är hemma är jag helt slut.

Fille försöker få hem mig till sig för att umgås, han smörar förfullt, hör bara:
Filip | Gör världen vackrare och le! says:
Ditt leende skulle vara värt typ en vecka.
Tänk om man såg det varje dag, då skulle jag leva för alltid?

Ska fixa något att äta, kom på att jag inte ätit riktig mat sen i måndags, och igår och idag så åt jag lite kex och apelsiner.

Kommentarer
Postat av: Malin

min älskling blir en gammal gubbe haha :D

2008-01-25 @ 15:36:47
Postat av: jossän

haha, du får ta det med en klackspark. Du har iaf en man till skillnad från vissa andra. XD

2008-01-25 @ 17:07:42
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Malin

haha man och man han e ju en gubbe ;)

2008-01-27 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0