Dragon Ball

Igår kom min moster och hennes familj över och åt middag, mycket trevligt. Gjorde en super god efterrätt som jag var mycket nöjd med. Senare på kvällen kom Jocke och Matte och hämtade mig, sen träffade vi Janne och åkte runt med bilarna, vi måste hitta en bättre hobby.
Sen åkte vi hem till Jocke och kollade på Sällskapsresan SOS, alla dom filmerna äger. Jocke komenterade också att den enda musiken dom använder i dom filmerna är ju deras themesong också, vilket kan bli ganska irriterande om man tänker på det.

Idag har jag varit duktigt nog att gå upp kvart i 3. Skönt att jag inte börjar skolan imorgon utan på tisdag. Är sjukt trött, har sovit för mkt. Ska ringa Mattman snart och pratas vid lite.

Lite bilder från kvällen kommer senare. :) Ska kolla lite Dragon Ball nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0