bookworm

Nej, vet ni vad. Jag drömde en så där härlig dröm, så när jag vaknade var jag på värliden bästa humör, helt underbart. Har fortfarande feber men den håller på att gå ner och imorgon är jag ledig, så det spelar ingen roll om jag är sjuk eller inte (på papper alltså).

Sen tänkte jag börja städa hemma, men så tittade jag på mobil och då hade lilla Mikaela färdigställt sin outfit till Trance Energy, WHAT! Jag har ingen anning längre vad jag ska ha förutom svarta benludd, känns som om det är ganska naket att bara köra på det. Jag får helt enkelt åka in till stan imorgon. Gaah!...
...sen ville jag inte städa längre...

Så är snart klar med min bok, Den skarpa eggen, det är andra delen av Guldkompassen. Den är verkligen jätte bra, sträckläser på kvällarna. Sen har jag mina 4 Spierwick att läsa, ja, jag vet. I'm a bookworm and I like it!


SO COOL


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tack så mycket för tipset, det var tur att nån som kan sina saker läste :)
Problemet är bara att jag bor i London för tillfället, och därför försöker undvika läkare (är helt enkelt lite feg för jag vet inte hur systemet funkar här...). Annars hade jag nog gått och bett om penicillin. Nu ska jag försöka klara mig ändå, mår lite bättre, så det går förhoppningsvis över snart!
Krya på dig du med!

2008-01-25 @ 13:35:20
URL: http://entuff.blogg.se
Postat av: Veronica

Tja, hur blir det med Bagarmossen i helgen? ;D

Sara informerade mig i dag om att vi fyller år samma dag. 26:e februari? I så fall känner jag FEM pers som fyller år samma dag som jag, cred.

Lovade också att absolut inte berätta för dig att Divina gör svenska rösten till Mulan och sjunger Spegelbild, för då skulle du bli förkrossad :P

2008-01-26 @ 19:32:13
Postat av: Veronica

Argh, glömde det jag egentligen skulle säga: Jag har också läst Den Mörka Materian, den är göbra! Tredje delen är bäst, lucky you som har det framför dig fortfarande...

2008-01-26 @ 19:34:13
Postat av: jossän

Åhh, jag längtar redan efter den.

Ere så? Haha, gillar Mulan, men det kan nog bero på att Divana inte syns när hon sjunger, hon tar nog på sig själv när hon gjorde den.

Vah! Coolt, då känner jag 3 st tror jag som fyller samma datum. Bagarmossen får vänta, hade kalas hela helgen. XD

2008-01-27 @ 19:11:20
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0