Varför gör du på detta viset?

Igår mötte jag Rikard och vi tog en "toast" med kyckling och myste. Sen gick vi och köpte benludd till mig. Vi drog hem för att vi var trötta (mest bror) och där somnade han och jag drog till Malin. Hon har köpt en majsorm, liknar mest en daggmask, fast mindre äklig. Körde lite GH och efter 3 timmar så gick jag hem, men då sov han fortfarande.

Sen kom familjen hem och vi käkade pizza. Sen vid 21 drog jag hem till Nicke. Alltid lika roligt att träffa folket. Men när vi sjulle dra jag och Viktor så stog vi ute i mer än två timmar, så vi bestämmde oss för att sova över hos Oscar, myspys.

Sen imorse så åkte jag och bror hem till Pernilla, så vi skippade stan. Så lagade vi middag där och svullade lite. Åkte hem så vi kom hem lagom till melodifestivalen. SÅ nu sitter vi här och svullar och lyssnar till Sanna Nielsen sjunger för hon gick vidare då.

Over and out. :)

Kommentarer
Postat av: Cicc

Sanna nielsens låt var riktigt bra:P

2008-02-17 @ 22:29:20
Postat av: jossän

ja, det tycker jag med. :) Så skön röst.

2008-02-18 @ 09:12:45
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0