Tandis #1

Nu måste jag skynda mig, ska till tandläkaren klockan 2, tog längre tid att färdigställa Holland uppsatsen. Så nu hoppas jag ni läser mina kära vänner. Nu ska jag hoppa in i duschen, får åter komma senare vad som hände igår på min fdelsedag.

Haha, glömde skriva i uppsatsen att så här snygg var jag efter att vi byt om på en toa i Puttgarden och bytt kläder. Vackert va?

Så, orkade inte göra ett nytt inlägg så fortsätter helt enkelt på det gammla... Har nu varit hos tandläkaren, jag har börjat utveckla en fobi för tandis nu på gammla dagar, speciellt nu när jag måste dit imorgon med. Men allt gick ju så klart hur bra som helst. Känns hur lustigt som helst att vara bedövad, och halva min näsa är det med, så det äknns som om man är förkyld och inte kan andas ur den. Ganska lustig känsla och sen att det känns som om  man har världens fläskäpp dessutom gör det inte lättare. : )
      Gick och lämnade mitt skärp jag fick av Lollo igår men som var för stort så nu har jag bytt, blev inte ett likadant. Så fick betala mellan skillanden på 20 spänn, livet är hårt.

Haha, nej men om man skulle ta och ringa Mikaela. Pratade om att jag skulle komma ner i helgen och jag är helt såld på iden. Dock kan jag inte bo hos min pappa så får se om jag kan sova hos henne eller om jag kan bo hos Rikard.

Och tack alla som ringde igår, det värmde mitt lilla hjärta in till själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0