Taggad!

Igår prövade jag min outfit jag ska ha Trance Energy, kommer bli så grymt häftigt. Funderar nu bara på om jag ska ha hotpants under min klänning, känns som det blir det. Förstå, om fyra dagar är vi på väg, jag och Mikaela. Hur underbart kommer det inte vara.

Lyssnat på The Nightmare Before Christmas-låtar, blir så glad, känns som det snart är halloween (och alla vet ju att då är det snart är jul). Nej, vi har ju hela sommaren kvar att längta till. Men saken är den, att även om det är kallt och eländigt på vintern så älskar jag den mest av alla årstider. Dock kan jag hålla med om att vi inte har haft någon vinter än, vilket känns trist. Jag har blivit snuvad på min favoritårstid, vilket elaktknep.

Igår var mysigt, mormor och Roger kom och åt lunch här. Dom flesta (om inte alla) i vår släkt vet att Rikard faworätt är Kreolskgryta, underbart gott, så det var ingen överraskning att det var det som stod på menyn. Sen satt vi och kollade på "Ett öga rött". Vilken underbar film förresten. Sen åkte vi och lämnade av honom, och när vi kom hem känndes det som om jag skulle däcka närsom. Men jag gjorde inte det, höll mig igång hela kvällen.

Så kom Oscar över lite senare, mysigt. ^^ Och vi såg på "Bewitched" och "Torsk på Tallin". Sen efter att han dragit så var jag väl upp för sent, och ska nu snart dra till skolan. Tror jag ska kolla om jag kan byta kurs till Joga, Fast ska kolla med Verre om hon tycker det är skojigt. Hon går nämligen den kursen, så vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0