stora rubriker, eller inte.

Ja, tänka sig att jag tillochmed får ett inlägg tillängnat mig på Cicci blogg. Dock blev jag mindre glad när hon påpekade min vurpa som blev inläggets innehåll. För er information så har jag fortfarnde ont. Är yr i bollen, ont i foten, bulan på knät är kvar, lite blåmärken här och där plus att min axel är paj.

Jag vet inte hur jag lyckas med alla dessa "skador", kanske borde döpa om bloggen till olycksfågelns.blogg.se kanske redan finns en sån, men jag borde få den mer iaf.

Igårkväll kom iaf Oscar över och vi kollade på två skit filmer, kommer inte ens ihåg vad dom handlade om. Var ganska trött och hade ont så det kanske spelade in en roll i det hela. Han frågade dock några gånger om jag var trött, men jag ville inte säga det, så jag nekade och log. Något som jag inte behövde ångra, ville ju inte att han skulle åka hem.

Annars så har jag och Mikaela kommit på hur lite vi har planerat inför resan. Hur vi skulle göra med pengar, sen kom vi på att vi tar allt lite som det kommer där nere. Måste nog ha med mig nått att käka på bussen. Den åker klockan 6 från centralen och fyra timmar senare ska Mikaela gör mig sällskap. Hoppas ingen är elak och tar hennes plats som jag ska passa. Måste ju sitta brevid varandra, annars dör vi (iaf jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0