Put your hand on your gun!

Har nyss sett färdigt på Hot Rod, har velat se den sen den kom ut. Har följt Akiva, Jorma och Andy sen dom startade The Lonely Island. Varför har jag inte sett den tidigare(?), nu har jag två favorit filmer och ingen av dom är seriös. Tycker att om du definierar mig så är det just dessa filmer som gör det. (Just, kanske ska säga att den andra är Förtrollad.)

Så idag är det torsdag, ja, och inte vilken torsdag som helst. Utan den 14de februari och vi vet ju nästan alla vad det betyder? Jo, det är nakentorsdag! Och dessutom kommer min bror hit imorgon. Nu blev ni nog besvikna va, trodde jag skulle säga Alla hjärtansdag. Men jag fattar inte hypen om den här dagen, är det inte mer romantiskt att bli överraskad, men spontant lixom. Tycker att det är lite gulligt om man är liten och bara ger kort till den man är "kär" i. För man är inte riktigt kär, eller ja, när man så liten.

"Tjejer har långt hår för att man ska kunna bli kär i dem." Gustav, 6 år

Visste ni att det var/är (beronde om när du läser) 15 grader ute! jag vet, nu rä våren på väg, men bara så ni inte bli besvikna, så kommer det snö den 26. För då fyller jag år och då ska det vara snö, annars så får ni se någon som lånar en frys någonstans över lovet och sitter där hela dagen (eller nästan hela dagen iaf) för det ska vara snö på min födelsedag. Punkt slut, har aldrig varit utan det.

Nej, nu ska jag diska alla människor och sen ska jag ut i det fina väderet. :D Woho! Vill bara påminna er om att min mage gör ont idag också, så skriv lite komentatrer som muntrar upp mig!

Kommentarer
Postat av: Johan

Krya på dig sötnos, hoppas du är frisk till på lördag:) du vet att du kan fortfarande ringa mig oim du vill;) hehe..
Pussar

2008-02-14 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0