prutt-

Jag har ont i magen, så nervös jag är inför imorgon och hela helgen. Jag sitter här och taggar inför Trance Energy, ska strax börja packa snart också. Varför ska det alltid vara så jobbigt att fixa med väska och sånt? Bara jag som tycker det, eller är jag ensam.

Lyssnar nu på Bilbo från en radioteater som är gjord 1970, den är jätte bra. Okey, den går inte att jämföra med den senare gjorda om Sagan om ringen, men det är skönaste rösterna. ta bara som exempel:
Bilbo -- Håkan Serner
Gandalf -- Evan Storm

Tror inte någon av mina vänner vet vem vilka dessa är, men kan rekomendera den.

Vart har min skrivar glädje tagit vägen, jag kan sitta och tänka på vad jag ska skriva. Och sen nu, senaste veckan har jag bara tyckt att det är lite jobbigt att skriva. Får se om det kanske går över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0