Pics från lite varstans

Nu har jag fixat in lite bilder som jag tänkt lägga in ett ganska bra tag och några från i lördags. So, enjoy.

Den här tog jag någon gång i vintras då ajg tänkte visa er att i Smålands hade dom minsann snö. Men den kom som känt inte upp. Den är tagen från Nässjö om någon undrade.

Min lilla (eller lilla och lilla, Cill skulle nog inte sagt det så iaf) hund. Blondie, woho, en av de få bilder jag har på henne på datorn. Från samma helg då den bilden ovanför var tagen.

Från min, mammas och Urbans drinkkväll. Han skulle pröva en masa olika drinkar och testa balnda. Jag och mamma blev goda smakråd.

Brunetten är min lilla syrra (för dom som inte fattade det) och den blonda saken är min kusin Fillan. När vi hade middag här, för inte allt för länge sen. Känner att nu kommer det lite GH bilder, allt bra.

Cillen och Cicci njuter av att spela hemma hos mig, syns kanske dock inte så bra. Men det gör dom (I know it for a fact).


Kommer ni ihåg när jag skrev att jag hade städat och sedan vaknade och trodde att jag var någon annanstans? (Inte?) Det är ifrån den kvällen iaf, då unnade jag mig själv "lite" kladdkaka.



Sen hittade jag en bild på en pepparkaka (som fortfarande ligger och sammlar damm på mitt rum) som jag gjorde i december i skolan när vi hade julbak där. Den är så fin så man blir tår ögd faktist.

Kommentarer
Postat av: Cill

hahaha, jag är grymmast på de där spelet! ;)

2008-02-17 @ 14:59:38
Postat av: jossän

ja, verkligen. :D Melodifestivalen på lördag? Kunde ju inte i helgen, bror var ju här. :P

2008-02-18 @ 09:13:55
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0