Helg, äntligen

Så igår var en hel rolig kväll. Hade så roligt, alla var pakade utom min lilla syrra. Så härligt när vi i början står och snacka om att Lollo är längre om alla så kommer födelsedags"barnet" och säger snabbt: Jag är inte full! Vi tittar på varandra och skrattar tokigt mkt. Det blev många sånna här grejer som händer när fammiljen Gynnerstedt/Hellstöm/Jannson/Lundgren har släktmiddag, eller bara träffas.
Senare skulle Lotta försöka härma Skurt, men lät bara hes, senare kom hon in i det och härmade det ganska mkt.
Urban
som tänkte vara nykter sa detta när Stig (födelsedags barnets man) skulle hälla upp vin i hans glas: Vill du se mig berusad? Då skriker min mormorsman: JA!
Ja, kvällen i stortsätt såg ut såhär, sen övade vi på bröllopssången (du är allt - Sherley clamp) jag och Pernilla ska sjunga och spelade några High Scool Musical låtar på pianot.

Ett uttryck som användes flitigt och helt riktigt i helt fel sammanhang var, "Jag är inte full!" Så sjukt roligt varje gång, sen spelade vi också "låten som förstörde julen" även kallad Alla som inte dansar är våldtäktsmän.

Idag har jag och Lollo städat hela lägenheten själva utan att mamma och Urban behövde ens nämna det. Och städat mitt rum ypperligt rent. Nu kan folket som kommer ikväll kunna slicka på det utan att bli dåliga.

Jo, glömde nämna att det kommer lite folk till mig ikväll, ska se på Melodifestivaln, grymt roligt, sen ska jag och Sara iaf på Kitten Club som har Schlagerhelg som vi helt enkelt inte kan missa.

Kommentarer
Postat av: Cill

vad mysigt vi hade de:)

2008-02-09 @ 23:00:35
Postat av: jossän

Ja, verkligen. Något vi lätt måste göra igen. Right? :)

2008-02-10 @ 17:17:26
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Sara

det var jättemysigt :)

2008-02-10 @ 17:45:08
URL: http://saraochfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0