Det man inte vet, har man ingen aning om.

Jag brukar nästan alltid läsa någon av dom fyra dassböckerna vi har hemma. (Nej jag är ingen som är på toa länge.) Och då brukar jag bläddra fram till citatsidorna och varje gång så tänker jag så här: Den här ska in i bloggen. Men ikke. Det blir så att jag glömmer eller struntar att skriva i bloggen. Men idag kom jag ihåg vilket känns ganska bra.

Nästa vecka blir "träningsvecka" enligt mig som inte tränar i vanliga fall (även fast det skulle behövas). Jag och Urban ska ta uti med vår simmning. Fick nämligen förra året på min födelsedag 10 st simmningar med sällskap av Ubbe som jag inte utnyttjat. Så från och med nästa vecka börjar vi simma. Då kan ni se oss i Märsta då jag inte gillar Väsbys simhall. Sen ska Fia ha ett spinningspass på sin APU så några från klassen ska vara med och hjälpa henne.

Juste, nyss ringde en från det där stället där jag anmälde mig som au pair och ska på möte den 21 februari. Kan ni tänka er, lilla jag helt ensam i USA. Kan det blir mer kaos, kanske, jag kommer nog inte bli en lika stor katastrof som Borat. Kommer inte lixom komma ner med min skit i en påse. (Mycket skitsnack idag?)

Har fått tillbaks min DS Lite (en rosa) och den har massa roliga barnspel, som my pet dolphin, My horse and me, Disney friends. Ja, ni hör ju, jag har suttit som klistrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0