telefonkö-DÖ!

Suck, fick hem det där abonnemanget iaf. Jävla skit, s nu sitter jag i telefonkö igen. Får se hur lång tid det här tar. Åhh, jag blir lite frustrerad. Nyu, blir jag arg, satt i 30 minuter och sen är det ingen som svara så jag får lägga på och ringa om på nytt! GAAH! Jag börjar bli irriterad ohc det kommer få gå ut över någon i den här telefon växeln. "Tack för att du väntar." Ja, men jag måste ju det, jävla skit bolag. Phonehouse borde skjutas.

Nu skickar dom iväg mig igen, om detta blir fel så börjar jag snart kasta grejer omkring mig.

Idag har iaf jag och Sara övat på våran låt, hoppas att det blir bra tillslut. Och så pratade vo om att vi två ska hjälpa studenterna att lära sig studentsången och vår nationalsång. Kul,vi två med micar och Gunn på pianot. Mer biobiljetter åt oss. :D

Kul, slutning vis så satt jag i mer än en timme i telefonkö. Inte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0