Försenat.

Skrev detta igår, men blogg.se ville inte sluta bråka med mig, så därför kommer det försenat.

 

Det blev inget föredrag om mig idag, vi hann helt enkelt inte med. Men ska göra det på torsdag om jag förstod allting rätt. Men gillade allas föredrag, Fredriks om hans hund så kom det en gammal farbror och plockade tomburkar bland oss i papperkorgarna. Vi satt ute för det var så varmt, sen fick han inte komma in i skolan med hunden. Nusses, "stampa med Nusse"föredrag när hon lärde oss "häftiga" dans steg. När en man i 50 års ålderna, ställer sig brevid henne och börjar dansa likadant.

image165

Jag kännde mig inte på topp idag när jag kom hem, är så otroligt trött. Så jag gick och la mig vid 6 och kom inte upp förens halv 10 ungefär. Har sovmorgon, det är hur skönt som helst. Är färdigt med allt i skolan och allt känns riktigt bra just nu. Fick faktist ett sött oväntat sms, sånna som man inte väntar sig. Det är dom som jag gillar bäst, inget som är fram krystat. Usch, tänker på helt andra saker när jag skrev detta. Men det är en helt annan sak.

Annars så har jag haft ont i huvudet i två dagar, kan det bero på vädret? Ljus känslig eller något, det känns så onödigt att ta huvudvärkstabblett dessutom. Det får försöka gå bort av sig själv, har böjat tänka på mitt överdoserande av alvedon och ipren. Ont i huvet - värktabblett, ont i magen - värktabblett, lite svullen i halsen - värktabblett, inte orka städa rummet - värktabblett. Okey, det sista var väl att ta i, men det jag försöker säga är nog att det flesta skulle nog kunna skära ner på sitt tablettknaprande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0