x2000

Idag ska jag åka till min pappa. :) Längtar så mycket, ska paka lite snabbt snart sen åker jag och min lilla syster in till stan och tar x2000 till Jönköping. Älskar att åka tåget, skönaste folket brukar vara där. Hoppas bara att det inte är någon surtant. Det har hänt ett par gånger att det finns sånna. Ganska kul när man ser tillbaks, men när man väl sitter där är det inte speciellt roligt.

Idag har jag vart i skolan (klappar mig själv på huvudet) och jag köpte en glass till Cilla. Mycket uppskattat såg det ut som. Har stört mig mer än någonsin på en viss människa i klassen och jag är knappast den ända. Vi tjejer satt och disskuterade henne. Hon har dubbelmoral i allt, vad hon än säger eller gör. Vilket gör att jag stör mig otroligt mycket på det. Sen har vi fått våran första läxa. Ska läsa om Alexander den store, ska göra den på tåget om det inte blir så att jag lyssnar på klassiskmusik och läser bok. Dom har 3 stycken radiokanaler på tåget så om man vill lyssna är det barra att plugga in hörlurarna. Åhh! Då ska jag ha med mig mina Skullcandy och myspysa. 

 Asså kan människor sluta att ha så snygga skor, jag skäms över mina skruttiga gammla vans, som ioförsig är de dom skönaste skor jag har/haft någonsin. Men skäms över dom. Orkar inte hålla på och byta hela tiden, alla mina ligger i en hög i en garderob inslänga. Och på morgonen hinner jag inte leta runt i röran, kanske skulle fixa någon sorts skohylla i mitt rum?

Annars så var jag i Kista igår med Pernilla. Fick reda på att jag och hon ska sjunga "Du är allt" med Shirley Clamp och Sonja Alden på hennes systers bröllop (min kusin) så det blir nog jätte bra. :D Är ett bra tag dit så jag hinner öva. Jag hatar att varje gång jag bestämmer mig för att leta efter en grej, som en stickad tröja. SÅ blir det oftast så att man kommer hem med en massa saker, förutom just det man behövde. :) Ett välkänt fenomen enligt flera andra i klassen. Fast igår hittade jga ingenting. Ska leta i Jönköping efter en stickadtröja och en ny hatt. :D
                
                                    Någon som vet någon fin och kan tipsa?
Gillar den är från Acne.

Kommentarer
Postat av: cill

hihi, glassen var mycket uppskattad! :)
och jag håller verkligen med dig, den där människan går en verkligen på nerverna!

2007-09-07 @ 21:15:44
Postat av: Cicci

JOSSEN JAG ÄLSKAR DIN BLOGGIS! haha skullcandy is the fuckin best shit ever! :)

2007-09-11 @ 15:36:58
Postat av: jossän

Cill: vilken tur. :D Då blir det fler gånger.
Cicci: Älskar din blogg oxå. ^^ Skullcandy is the shit!(h)

2007-09-12 @ 09:02:04
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0