snyggve med ett J

Så då är det måndag igen, skönt att dom inte kommer bli så tidiga detta år. :) Väldigt nöjd över det, annars så flyter mitt liv på med ganska bra fart för tillfälligt.
  Ska sjunga lite i studion nu i höst för Rikard och resten av gänget (The Didos) vi ska sjunga på en lite tillställning, det ska bli riktigt roligt. Jag får välja vilka låtar jag vill. Älskar dom grabbarna alltså, funtar på att ta Yesterday med Beatles, stämman jag har kommit på låter ju så najs.

   Annars i helgen har det varit fullt upp, i fredags så åkte jag hem till Hazel med Roxy och Malin, där träffade vi 2 kompisar till dom så festde vi hemma hos Hazel. Helskön kväll bara det att jag trampade snett 2 gånger så jag hade riktigt ont i foten på lördagen. Senare så fick jag höra att både Roxy och Malin hade rammlat under kvällen och alla 3 hade hyfast ont i foten.

Ja, sen på Lördagen så drog jag och Niclas till Bryggeriet live. Fast jag drog tidigt och bowlade med Roxy och folket från dagen innan och Peter, som hänkade när vi var i Åre i Januari. (Kanske blir Åre vid nyår.) Riktigt schysst grabb, så vi drack lite bärs och spelade på. Det blev en riktigt skön kväll. Hazel vann, och jag kom 2:a bland tjejerna och 5:a sammlanlagt. Vi var 4 tjejer & 4 killar för dom som inte fattade.

Annars idag har jag gått upp tidigt fast vi inte hade en ända lektion idag. Det sög, våran skola är inte den bästa på att dela ut information till eleverna. *suck* Men annars har den varit helt okey. Har laddat ner en massa filmer från Studio Ghibli, såg på Min granne Totoru som var helbra. För dom som inte vet något om Studio Ghibli eller som inte känner igen namnet så är det dom som producerat Spirited Away och De levande slottet. En av dom bästa animefilmerna jag sett, någonsin!
Haha, sen gjorde jag och Oskar ett test för att kolla "Vilken dildo är du?"  Så fult, funtar på att köpa några nya massgeoljor, höll ju på förut att massera polare. Vi får se hur det blir med det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0