igen och igen

Vaknade imorse av att hela min vänstra sida av huvudet blutade av smärta och att jag var hur varm som helst. Det finns helt klart bättre sätt att vakna på. Hade feber och mina bihåler kändes som om dom skulle sprängas och mina ögon ploppa ur ögongloberna.
Fick tid hos Dr. Vet du hur mycke det suger att vara myndig, man måste betal för att gå till dr. Helt kasst. Så var där och fick pencellin och om det inte går över om 10 dagar så ska jag dit och suga ur det onda.(?) Suck, får detta varje gång en gång på hösten och en gång på våren.
Annars så har jag och Malin svullat hema hos mig med glass, människan åt upp ett helt glasspaket. Duktigt! Hahaa!

Kollade på Ratatouille idag också, den var bra. Riktigt mysig barnfilm, me like. Sen har jag kollat på en massa bilder från förra sommaren, funtar på att klippa mig kort igen, eller?
image42
Hittade några bilder där jag och Stig gör väldigt lika miner, släkt drag.

image43

Kommentarer
Postat av: Cicci

We call them niigg.. nono we call them ehmehm winerbröd! :D haha ääälska:D

2007-09-28 @ 15:44:03
Postat av: HandikappCicci..

BTW, vet du hur mycket de smärtar att "suga ut de onda?" gaaah.. :D haha hoppas du blir bättre sjukling!

2007-09-28 @ 15:45:23
Postat av: jossän

nä, men jag hoppas att jag slipper, för jag pallar inte betala igen. :P haha

2007-09-30 @ 20:30:16
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Malin.

oj va fin du va i kort hår. kommer inte ens ihåg att du haft det haha :D

2007-10-03 @ 13:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0