grå himmel och en dum stege.

Har fått ont i halsen, skoj. Ska till docktorn snart och kolla upp vad det är. Känns inte som om det skulle vara något speciellt men bäst att vara på den säkra sidan. Vill inte bli sjuk nu när vi snart ska till min pappa. Har inte träffat han på mer än 1 ½ månad. Det är så det gör ont ibland för att man saknar honom så mycket, fast tror inte att någon tror det. För det är jag i min familj som är det "tuffa". Tror det är för att jag inte orkar visa att jag är ledsen, det blir iaf inte bättre av att jag gråter. Känns mycket bättre att vara hon som alltid ler, något som jag trivs väldigt mycket med. :)
 
Ska åka till honom på fredag, längtar jätte mycket, ska äta middag med min bror då och sen ska vi kanske gå på bio, beror på om det finns något bra alla vill se. Sen ska vi köpa en ny mobil till mig, för min har pajat så nu går jag runt med en ful och gammal Simens. Sen ska det bli skönt att vi åker x2000 dit, annars hade det blivit 5 timmars bussfärd. Hatar verkligen det, Lollo klagar och alla gammla har med sig mackor som luktar dass. Haha.
Vätternstanden, ligger 50 meter från våran lägenhet. Så niice!

Annars så måste jag intervjuva Lollo för en grej till skolan. Och igår träffade jag min lilla mongoklass. Dom är så sköna. Älskar smset jag fick av Nuzze - "Det är en magisk cptruck!" För dom som inte vet vad en cptruck är det en permobil. Fick kolla upp det på google nu. Jag har alltid sagt cptruck, eller iaf tror jag det. Kommer aldrig ihåg vad det heter igentligen.
Sen var mamma, Lollo, Ubbe och jag på centrum igår. Lollo kom hem med 4 kassar kläder. Själv fick jag en ursnygg jacka från Vila som jag köpte på Salt. En grå hur snygg som helst. Försökte hitta en bild men den ända som fanns var på deras hemsida, första bilden som kommer upp. http://www.vila.dk Den heter Wolf Coat och är suuupersnygg! Sen på H&M hittade jag är urgullighatt. Ska nog köpa den, får se. Kanske köper en hatt i Jönköping, ska kolla där iaf.
Lyssnade på tuffaste bandet jag hört på länge, (svenska asså) Joddla med Siv. Hur ägande texter som helst. Påminner lite om Björn Rosenström. Gryma var dom iaf.

Bara för att på minna dig så är det 108 dagar kvar till julafton. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0