besluts ångest

Är påväg och bli riktigt dunderförkyld känndes det som idag. Fast det börjar kännas bättre. :S Konstigt? Ja det tycker jag med faktist. Fast har tagit C-vitamin brustablett, snart kommer en andra och gör den första sällskap. Jag ska vara frisk i helgen.
Funderar på att köpa ett par nya vans, mina har hål lite här och var och är allmänt slitna. Kanske ska designa ett par egna och önska mig dom i julklapp? Julklappar föresten, fur ska man ha råd när man inte har jobb eller något, känns hoopplöst på den fronten nu.

Föresten så har jag kommit på efterkälken gällande tvspel faktist, borde rycka upp mig. Ska nog önska mig ett Wii i julklapp också. Känns som om önskelistan blir kort med dyr..
  En sak jag tänkte hur tom bloggen blev i sista inlägget då det inte fanns en bild.

Nej, nu ska jag dricka upp C-vitaminen och joina mammsen i soffan och kolla film. Krya på mig. :D

Ska börja lägga undan pengar så jag kan ha råd med min tatuering. ^^ Lycka till.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jooooooss. man kan designa sina helt egna converse och beställa från hemsidan. Himla coolt tycker jag!;D ett blogginlägg på de då.

2007-09-15 @ 12:35:01
Postat av: jossän

sjuttsiken va najs. :)Pallar inte kolla nu, får bli imorgon eller nått det blir i sånna fall. :D

2007-09-16 @ 00:20:46
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Cicci

Mwahaha yeeah:)

2007-09-16 @ 18:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0