"Anita, darling!" -Cruella De Ville

Idag har vi tagit klassfoto och enskilt foto. Var verkligen kaos, ingen var seriös och alla skrattade nonstop, cissi vägra kolla in i kameran. Men blev helt okey i slut ändan, jag blev iaf nöjd. Och på enskilda var jag först. :D Blixten, det är jag, eller inte. Annars i skolan har jag och Cillen tjockat oss och Cicci med på ett litet hörn.


Har varit och kollat in lite nya filmer som Disney ska komma ut med. :D Nästa år i maj kommer Narnia: Prins Caspian ut! Och året därpå kommer Narnia: Och skeppet Gryningen, kan knappt vänta. Sen ska det komma ut en massa andra coola filmer. Längtar till max. Blivit mycke Disney idag, jag och Sara satt och funderade vilka alla i klassen i Disneysfilmer. Och sen så pratade vi om vilken Disney Prinsessa vi helst skulle vilja va, Sara ville helst vara Belle och jag Ariel. ^^

image38


Annars har jag kollat på The Goonies, igen. :D Såg den igår kväll med. Sean Austin, han som spelar Sam i Sagan Om Ringen är huvudpersonen i den. Och han var hur gullig som helst när han var liten. Myspys, sen har jag pratat med Karin lite med, var sjukt länge sen. Bestämde oss för att ses någon dag. När nu det blir. Sen fick min mamma ett cpryck och börja skrika på mig (mindre roligt) för att jag inte hjälper till här hemma. Så nu har jag städat toaletterna, yuck.


Kommentarer
Postat av: Sara

älska disney jossan :D:D

2007-09-30 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0