skrutt trappor

Jag tycker så illa om att bo högst upp, längst bort. För tänk om jag skulle bryta benet, eller både benet och armen så jag få åka cptruck, måste jag flytta då eller? Sen när man är försenade eller glömt något måste man springa upp för alla trappor och sen ner igen. Sen när man ska till tvättstugan, som ligger längst ner.... ja, du kanske förstår.

Hittade min checklista från i fredags, den är fin, faktist så fin så den får komma med i bloggen.



Idag har jag inte gjort någonting, spelat DS, varit avundsjuk på Mattman för han har köpt en 360. Fast jag är ditbjuden i helgen, kanske blir film då också, eftersom jag inte kunde sist. Annars åt jag viltskavsgryta som Ubbe gjort, super gott! Annars så har jag kolla på den mest patetiska bloggen någonsin, BlondisBellan eller vad hon heter. Visst hon är jätte duktig som är med i alla sina föreningar men det hon skriver om är opersonligt och ointressant. Kan någo förklara vad som är det braiga med hennes blogg, så man kan få lite insikt? Nä, kollade in på Magnus Ugglas blogg, där har vi en cool snubbe. Han kan slänga ut sig dom skönaste komentarerna och han skriver om roliga saker dessutom.
Har annars blivit förälskad i hans nya singel "Pärlor åt svin" som är helt underbar. Den har gått på repeat hela dagen/kvällen. Därför ska den få komma upp på bloggen.


I'm loving it!

Kommentarer
Postat av: Sara

vad håller du hus idag? lilla, lilla jossan :)

2007-10-03 @ 11:00:05
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: Cicci

Oh inte dålig den låten du;)
wuwu mår du bättre kosse?

2007-10-03 @ 20:38:11
Postat av: jossän

S: Var hos Dr, kolla inlägget. ^^
C: Knaprar piller och fått ögondroppar och saltlösning, så nu kurerar vi. XD

2007-10-03 @ 22:36:54
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0