musikmani/geni

Nu ska jag börja med att starta bloggen med posetivatankar. Har en vana att allt för ofta börja med något negativt. Så idag är jag väldigt nöjd med att jag "bara" 16% frånvaro i skolan, ska sträva efter det ökända nollan. Sen känner jag mig bra för att jag lämnade in Hemprvet som jag gjorde alla uppgifter på.

Jag har haft en skön dag helt enkelt och då känns det väldigt bra att skriva i lilla bloggen. Och igår har jag en väldigt förunderlig (om du inte vet vad det betyder, föreslår jag att kolla i ordboken) konversation med Mattman igår. Om jag inte visste att jag var så här konstig så hade jag blivit rädd, eller Matte rättare sagt? Vi kom in på dom konstigaste samtalen, har haft en sån vecka.
Kolla bara:


Sen satt jag en stund vid pianot och klinkade lite random, sen tyckte jag att det lät som Harry Potter introt. Så då plinkade jag vidare och sen POOF! Nu kan jag Harry Potter introt, kan visa tjejerna på LuciaträningenGunns piano. Är så stolt över mig själv. Önskar att jag hade en videokamera så skulle jag kunna visa er, eller en kameramobil så man kunde spela in. Men jag har ju min söta lilla Nokia från 90-talet. Inte för att det är något fel med allt som kommer från den tiden, men man kan ju börja undra. : )

HAKUNA MATATA (SPANISH?)

Sen idag bjöd Cillen på lunch, jag blev överlyklig, vi köpte varsin Yogi Yalla, jag fick en jätte god med Mango/Passionsfrukt och någon annan mystisk frukt och en jätte chiabatta och en apelsin till mig och en pingvinstång åt Cill. Fredrik (också kändsom cancerhuden) fick tuggummi och någon skumdricka. Och imorgon ska Fredrik köpa glass till mig och Cill. Woho, skön avslutning på skolan så här inför lovet.

Sen eftergympan utanför VilundaHallen så finns det nu en karta över väsby och lite foton, när vi gick förbi den så såg vi att Fredrik var med på en av bilderna. Jag garvade ihjäl mig, den är från Kairo och han var 10 år och sen är han lillebror Magnus med och någon annan snubbe. Om du ser den, kolla in hans armar! Man dör.

Kommentarer
Postat av: Sara

det vill jag höra nästaa gång vi har träning :) jag älskar harry potter :D

2007-10-25 @ 23:38:50
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

jag med, Harry Potter äger allt och alla utan att dom flesta vet det. :D

2007-10-26 @ 13:06:36
URL: http://jogy.blogg.se
Postat av: Cicci

HAHAHAH är fredrik med på pic?:D måste kollas:)

2007-10-27 @ 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0