Hey Jude

Nej, inte: -Hej jude. Som en viss person trodde idag. Är det sant att det finns så okultiverade människor som inte har hört talas om Beatles? Detta chockade mig otroligt mycket, trodde nämligen alla eller iaf nästan alla hade hört denna låt eller iaf förstått att det inte handlar om en jude.

Har idag varit sjuk Malin och min simninga har blivit uppskjuten igen. Har idag sett klart på Andra Avenyn, varför ska det vara så heta människor i den serien? Jo, för att det är myspys helt enkelt. Han som spelar Håkon blev årets Hunk. Var inne och tittade på svts hemsida och kollade runt. Hittade t.ex. att man kunde ansöka om att bli statist till Andra Avenyn så det gjorde jag. Sen kom jag in på Barda, ett barnprogram som jag föreslog till min lilla syster att söka till i sommras. Det har börjat sändas på fredagar, det var hur häftigt som helst. Är lite småförälskad i han som är spelledaren, Karl. Ge mig! Funderar på om man inte ska börja lajva, kanske kan få lite tips av Karin, hon höll ju på med det när vi gick på Grimsta.

Har kollat på gammla Dukes of Hazzards, hon som spelar Daisy i den är såå mycket snyggare än Jessica Simpson. Där kan vi snacka blondie. -I know it's tuna. But is it fish or is it meat? Brutalt korkat, kan typ inte sluta skratta åt det. Nej, nu ska jag äta upp min fruksallad som jag gjorde imorse.
ENJOY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0